Europejskie studia menedżerskie typu MBA

 

 

  • Kierownik kierunku: 
    dr Magdalena Dołhasz, e-mail: ksb@uek.krakow.pl, tel. +48/ 12 293 50 29     
  • Studia trzysemestralne, 300 godzin zajęć
  • Dyplom naszej szkoły uzyskali pracownicy m. in.:
    Delphi Poland S.A., Papieska Akademia Teologiczna, Poczta Polska, Radio Kraków S.A       
  • Cena: 6800 zł + 200 zł opłaty rekrutacyjnej (czesne za całość studiów)  

 

 

Celem studiów jest kształcenie kadry menedżerskiej dużych i małych przedsiębiorstw handlowych, usługowych, produkcyjnych współpracujących z partnerami zagranicznymi. Studia te, nazywane również „polskie MBA”, mają charakter interdyscyplinarny – słuchacz jest stopniowo wprowadzany w tajniki zarządzania, od elementów psychologii i komunikowania, poprzez zarządzanie strategiczne, prawo gospodarcze, po aspekty marketingu i handlu międzynarodowego. Dodatkowym atutem tych studiów są zajęcia z języka angielskiego – Business English.

Program kierunku:

  1. Podstawy psychologii zarządzania
    • Elementy psychologii zarządzania
    • Rozwiązywanie konfliktów
    • Podstawy komunikowania w zarządzaniu
    • Negocjacji
    • Employer branding
  2. Wybrane zagadnienia prawne
    • Podstawy prawa
    • Elementy prawa gospodarczego
    • Postępowanie cywilne w sprawach gospodarczych
    • Prawna ochrona rynku i konsumenta
    • Prawo podatkowe
    • Europejskie prawo gospodarcze
  3. Rachunkowość i finanse
    • Międzynarodowe standardy rachunkowości
    • Analiza i planowanie finansowe
    • Rachunkowość zarządcza
    • Rynki finansowe
  4. Zarządzanie strategiczne
    • Istota zarządzania i planowania strategicznego, analiza i kontrola strategiczna
    • Koncepcja strategicznego zarządzania korporacją
    • Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
    • Zarządzanie personelem w warunkach UE
    • Metodologia audytu wewnętrznego
    • Nadzór korporacyjny
    • Strategie zorientowane na rozwój i innowacje
    • Zarządzanie projektami
    • Zarządzanie zmianą
    • Zarządzanie zakupami
    • Zarządzanie jakością
  5. Handel międzynarodowy
    • Ubezpieczenia w handlu międzynarodowym
    • Zasady i narzędzia regulacji w handlu międzynarodowym
    • Polityka konkurencji unii europejskiej wobec przedsiębiorstw
    • Różnice międzykulturowe
  6. Marketing
    • Marketing
    • Badania marketingowe
    • Zarządzanie relacjami z klientem
    • Public relations
    • PR - sytuacje kryzysowe
    • Wizerunek menedżera
    • Odpowiedzialność społeczna biznesu
    • Zarządzanie działem sprzedaży
  7. Wykorzystanie sieci komputerowych w zarządzaniu
    • Zastosowanie badań operacyjnych w przedsiębiorstwie, gra symulacyjno - decyzyjna TEES-6
    • Zastosowanie Internetu w zarządzaniu
  8. Business English
  9. Seminarium dyplomowe

Studia adresowane są do osób zajmujących samodzielne stanowiska w korporacjach międzynarodowych, odpowiedzialnych za działalność na rynku europejskim oraz kadry menedżerskiej małych i średnich przedsiębiorstw planujących ekspansję na rynki zagraniczne.

Słuchacze edycji „A” Europejskie studia menedżerskie - typu MBA 2013-2015 o kierunku…


 

  • „Atmosfera sprzyja nauce i zdobywaniu wiedzy, nowych doświadczeń. Dobra komunikacja, organizacja. Optymalny rozkład zajęć piątek/sobota.”  Słuchaczka
     
  • „Jestem ogólnie zadowolona, większość zajęć OK., godziny  i terminy zajęć w porządku. Ogólnie oceniam studia b. dobrze.” Słuchaczka
     
  • „Dobry wybór wykładowców, praktyków – pracowników firm.” Słuchacz
     
  • „Studia poszerzyły i ugruntowały moja wiedzę w bardzo szerokim zakresie zagadnień i w wielu dziedzinach.” Słuchacz
     
  • „Układ piątek sobota jest optymalny, nawet jeżeli wiąże się to z dłuższym okresem studiów.”  Słuchacz