19.11.2016 - spotkanie z Magdaleną Petryniak – prezes Story Seekers® Polska, właścicielką Grupy SAPR.
17.12.2016 - spotkanie wigilijne w klubie KSB Alumni MBA.
12-14.05.2017 - XIII Niędzynarodowy Kongres MBA

 

 

Guest Lecture:

Communicate to influence


The power of story and emotional connection in influencing people:
customers, employees, partners


 

MAGDALENA PETRYNIAK

Story Seekers® Poland

Magdalena is a manager with many years of experience in management. She is a consultant, trainer and a managing partner of Story Seekers® Poland, global sales and communication methodology. She has been working with leaders and salespeople, especially in technology and cybersecurity sectors, running workshops in many countries including USA, Singapore, Great Britain, Czech Republic and Poland. She has implemented over 50 marketing and communication campaigns for companies and institutions, coordinated a lobbying campaign, that has resulted in a change of legislation. For 3 years, she was head of special programmes and conferences at Harvard Business Review Polska, organizing more than 40 conferences with international speakers. She has graduated from the University of Economics in Kraków, Krakow School of Business, the Leadership Programme at Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health in USA and the Academy of Innovations of ICAN Institute. She is actively involved in social projects.

 

The program includes topics:

1. Brain science: How people make (buying) decisions

2. Why Story?: The Empathy Trigger

3. The Story Arc and Elements of a Story

4. Different types of stories in leaders/managers/salespeople portfolio

  • The founder’s story explaining the idea, the vision and the cause (why we do what we do)

  • The current leader's story explaining the idea, the vision and the cause

  • The organization story (what is our present strategy and mission, where do we aim)

  • The brand story (what values do we represent and needs fulfill)

  • Employees’ stories showing great organizational culture

  • Clients’ stories showing how we help our clients to grow and outperform

  • Leaders’ stories showing real, authentic people behind the wheels of the organization and creating human connection

  • And many more

5. Principles of inspiring leadership communication

Christmas Meeting in CSB Alumni MBA Club,
with Carols concert by Dominanta Choir and Christmas wishes.


 

Date:
17th of December 2016, 4.00 p.m


Venue:
Classroom 13, Building G, Campus CUE
27 Rakowicka St., Cracow

 

 

 

XIII Międzynarodowy Kongres MBA – kolejne wyzwania
i współpraca świata nauki i biznesu

 

W dniach 12–14 maja 2017 w murach Uniwersytetu Ekonomicznego miał miejsce kolejny, trzynasty już, Międzynarodowy Kongres MBA. Tegoroczna edycja odbyła się pod przewodnim tytułem „Compliance: równowaga między wynikiem a wartościami”. W wydarzeniu wzięło udział ok. 200 osób: menedżerowie, kadra naukowa z Polski i zagranicy, studenci, absolwenci
i dyrektorzy programów Master of Business Administration.

Kongres tradycyjnie rozpoczął się od „wizyt studyjnych”, czyli spotkań w firmach zlokalizowanych
w Małopolsce. W tym roku uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z doświadczeniami i problemami kadry menedżerskiej w firmach: Cisco, Selvita i Kraków Airport.

Główne obrady XIII Kongresu MBA rozpoczęły się w piątek (12 maja) po południu. Uczestników powitał prof. UEK dr hab. inż. Andrzej Chochół – Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykład inauguracyjny poprowadził Pan Kamil Kamiński – Wiceprezes Zarządu TAURON Polska Energia ds. Zarządzania Korporacyjnego, absolwent Programu Executive MBA Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK.

Następnie uczestnicy wzięli udział w dwóch panelach poprowadzonych przez Instytut Studiów Strategicznych oraz Politechnikę Gdańską – Wydział Zarządzania i Ekonomii:

  • „Dyplomacja w biznesie” (dr Paweł Kowal – minister, politolog, historyk i publicysta, adiunkt
    w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, dr Andrzej Byrt – urzędnik państwowy i dyplomata, były Ambasador Polski w Niemczech i Francji, Andrzej Zdebski – Prezes Zarządu KRAKCHEMIA S.A., Konsul Honorowy Republiki Chile w Krakowie, wieloletni Prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie, Urszula Gacek – Członek Zarządu Fundacji Instytut Studiów Strategicznych, były Konsul Generalny RP w Nowym Jorku – moderator),
  • „Talenty/ zespół/ wartości – ryzyka w zarządzaniu projektami” (dr Beata Krawczyk-Bryłka – MBA Telent Diagnosis, Politechnika Gdańska, dr Katarzyna Stankiewicz – MBA Team Building, Politechnika Gdańska, Ewa Sowińska – Wiceprezes Krajowej Izby Biegłych Rewidentów, Ewa Szczepkowska – Regional Human Resources, Senior Manager, Jeppesen a Boeing Company).

Cechą kształcenia na studiach MBA jest, poza zgłębianiem zagadnień teoretycznych i dobrych praktyk w zarządzaniu, możliwość integracji środowiska biznesowego. Wydarzeniem zamykającym pierwszy dzień Kongresu była uroczysta Gala Dinner połączona z aukcją charytatywną w krakowskim Hotelu Grand. Zebrane środki (ponad 8000 zł) zostały przekazane na rzecz organizowanego przez stowarzyszenie PMI Poland projektu Kids Camp.

Drugi dzień Kongresu (13 maja) został podzielony na dwie części. W pierwszej, uczestnicy mieli możliwość wysłuchania trzech paneli poświęconych tematom związanym z Compliance:

  • „Compliance i obowiązek raportowania ryzyk niefinansowych w praktyce odpowiedzialnego biznesu i rozwoju zrównoważonego” (prof. dr hab. Janina Filek – Prorektor ds. Komunikacji
    i Współpracy, Kierownik Katedry Filozofii UEK, dr Magdalena Kandefer-Kańtoch – Rzecznik prasowy BP Polska S.A. i sp.,sp.j., Ewa Zamościńska – Menedżer projektów, CSRinfo,
    dr Agnieszka Żak – moderator),
  • „Pryncypia dla sukcesu Compliance” (Patrycja Bryl-Weiss – Radca prawny, SLS Seredyński Sandurski Kancelaria Radców Prawnych sp.p., Ernest Wencel – Członek Zarządu WNCL
    Sp. z o.o., Anna Grzywaczyk – Dyrektor ds. Projektów HR, WNCL Sp. z o.o., dr Piotr Sedlak – moderator),
  • „Zasady Compliance: case UBS i PMI Poland Chapter” (Agnieszka Krogulec – Prezes PMI Poland Chapter, Tomasz Żurek – Chief Administrative Officer, UBS Business Solutions Poland Sp. z o.o., prof. UEK dr hab. Piotr Buła – moderator).

W drugiej części dnia odbyły się trzy równoległe warsztaty biznesowe:

  • „Zarządzanie ryzykiem”,
  • „Współpraca: jak zapobiegać tworzeniu się silosów”,
  • „Ericksonowskie podejście do rozwoju ludzi”.

Spotkania poprowadzili  trenerzy prezentujących wysoki poziom wiedzy merytorycznej, bogate doświadczenie zawodowe i doskonałe umiejętności trenerskie (Jakub Kamiński, Judyta Gutowska-Siwek i Jarosław Zamorski – reprezentanci firmy Nowe Motywacje).

Ostatni dzień Kongresu (14 maja) upłynął w miłej, sportowej atmosferze na polu golfowym Royal Kraków Golf & Country Club w Ochmanowie. Każdy mógł spróbować swoich sił w grze w golfa, a profesjonalni gracze walczyli w X Turnieju Golfa o Puchar Dyrektora KSB UEK. Zwycięzcą został Pan Marek Rajca ­– absolwent VIII edycji Programu Executive MBA Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK.

Wysoki poziom merytoryczny wystąpień udało się osiągnąć dzięki pracy wszystkich członków Rady Programowej. Sprawny przebieg Kongresu zawdzięczamy pracy Komitetu Organizacyjnego, składającego się w większości z pracowników biura studiów podyplomowych i MBA KSB UEK, oraz koordynatorowi tego wydarzenia – Pani Agnieszce Wyszyńskiej.

Wszystkim prelegentom, gościom oraz uczestnikom Kongresu serdecznie dziękujemy za liczne przybycie, oraz stworzenie niepowtarzalnej atmosfery. Mamy nadzieję na ponowne spotkanie za rok
w dniach 18–20 maja!


Patroni honorowi Kongresu MBA: Józef Pilch – Wojewoda Małopolski, Jacek Krupa – Marszałek Województwa Małopolskiego, Jacek Majchrowski – Prezydent Miasta Krakowa, prof. UEK dr hab. Andrzej Chochół – Rektor UEK, Orsolya Zsuzsanna Kovacs – Ambasador Węgier w Polce, Kazimierz Karasiński – Konsul Honorowy Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Oleh Mandiuk – Konsul Generalny Ukrainy w Krakowie, Agnieszka Kamińska – Konsul Honorowa Republiki Malty w Krakowie, Business Centre Club, Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej FORUM, Towarzystwo Ekonomistów Polskich, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie, British Polish Chamber of Commerce, Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej, Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza, Polsko-Białoruska Izba Handlowo-Przemysłowa, Stowarzyszenie IPMA Polska

Partnerzy  merytoryczni Kongresu MBA: Fundacja Instytut Studiów Strategicznych, Politechnika Gdańska – Wydział Zarządzania i Ekonomii, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski – Wydział Zarządzania, Program MBA Poznań-Atlanta, Uczelnia Łazarskiego, Kraków Airport, Cisco, Selvita S.A., Nowe Motywacje, Project Management Institute Poland Chapter, Krakchemia S.A., Ogólnopolskie Centrum Interwencyjne, Seredyński Sandurski Kancelaria Radców Prawnych sp. p.

Partnerzy i Patroni medialni Kongresu MBA: TVP, MBAportal, Perspektywy, Kurier UEK, iKongres

    

    

    

 

UEK KSB

KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków

Kontakt: 
tel.: 12 293-55-61 (Biuro studiów podyplomowych)       
tel.: 12 293-75-53 (Biuro studiów MBA)
e-mail: ksb@uek.krakow.pl

facebook   Linkedin