|
Celem studiów jest kształcenie kadry menedżerskiej dużych i małych przedsiębiorstw handlowych, usługowych, produkcyjnych współpracujących z partnerami zagranicznymi. Studia te, nazywane również „polskie MBA”, mają charakter interdyscyplinarny – słuchacz jest stopniowo wprowadzany w tajniki zarządzania, od elementów psychologii i komunikowania, poprzez zarządzanie strategiczne, prawo gospodarcze, po aspekty marketingu i handlu międzynarodowego.
L.p. |
Przedmiot |
Wymiar godzinowy |
ECTS |
1. |
Moduł: Zarządzanie strategiczne – analiza i otoczenie przedsiębiorstwa, nadzór korporacyjny, audyt wewnętrzny, kontrola strategiczna. |
25 |
4 |
2. |
Zarządzanie zasobami ludzkimi – employer branding |
11 |
2 |
3. |
Zarządzanie projektami |
6 |
1 |
4. |
Międzynarodowe standardy rachunkowości |
6 |
1 |
5. |
Analiza i planowanie finansowe |
6 |
1 |
6. |
Rachunkowość zarządcza |
6 |
1 |
7. |
Rynki finansowe |
5 |
1 |
8. |
Prawo dla menedżerów – prawo cywilne, prawo patentowe, międzynarodowe prawo gospodarcze. |
22 |
4 |
9. |
Handel międzynarodowy i transakcje gospodarcze |
11 |
2 |
10. |
Moduł: Marketing i komunikacja rynkowa – zarządzanie relacjami z klientem, badania marketingowe, CSR, public relations – sytuacje kryzysowe, eco-marketing. |
42 |
7 |
11. |
Moduł: Kompetencje „miękkie” menadżera – autoprezentacja, wystąpienia publiczne, negocjacje, wizerunek menedżera. |
25 |
4 |
12. |
Ekologia i zielona transformacja |
10 |
1 |
13. |
Gra symulacyjna Project Board |
10 |
1 |
14. |
Gra certyfikowana Change Management |
20 |
2 |
15. |
Seminarium dyplomowe |
10 |
3 |
|
Suma |
215 |
35 |
Studia adresowane są do osób zajmujących samodzielne stanowiska w korporacjach międzynarodowych, odpowiedzialnych za działalność na rynku europejskim oraz kadry menedżerskiej małych i średnich przedsiębiorstw planujących ekspansję na rynki zagraniczne.
Słuchacze edycji „A” Europejskie studia menedżerskie - typu MBA 2013-2015 o kierunku…